2016 m. rugsėjo 4 d., sekmadienis

Prašau...

Ir nešasi           
Mane
Pasaulis
Savo saujoj,
Pralenkęs        
Laiką,
Neskaičiuodamas
Klaidų,              
Prašau,
Kai kelyje
Sutiksim laimę -
Leisk
Prisiliesti
Nors vienu piršteliu...
Prašau, dar
Leiski man
Išgirsti -
Dainuojančias žvaigždes
Baltoj nakty    
Po vasaros skliautu,
Spalvas visas, 
Kurias man
Dovanojai -     
Ištapyti
Ir nenusivilti -
Stebuklų pasakom
Po žydinčiu
Pavasario medžiu...

Prašau,
Atleiski
Jei pamiršiu
Už vasaras visas
Lyg žemuoges
Ant smilgos
Tau padėkot
Turiu,
Ir liepom
Kvepiančią
Svajonę
Tau tarp pirštų
Paslėpsiu tyliai
Nuo vidurdienio
Kaitrių akių...
Ir nešasi
Mane
Pasaulis
Savo saujoj,
Atlaidžiai
Šypsosi
Žiūrėdamas
Kaip aš -
Vis negaliu
Suprast,
Kad taip ieškota
Laimė
Ji buvo visada
Šalia manęs...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą